Kiinteistöliitto Kanta-Häme palkitsi vuoden 2023 taloyhtiöpuheenjohtajan ja taloyhtiöteon

Julkaistu: 10.11.2023

Kiinteistöliitto Kanta-Häme haluaa tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti kiinteistöalan ja taloyhtiöiden toimintaympäristön kehittämiseen. Niinpä torstaina 9.11. Hämeenlinnan Raatihuoneella palkittiin Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen toimialueen vuoden 2023 taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja taloyhtiöteko.

Vuoden 2023 taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Jarmo Ovaskainen, As Oy Hämeenlinnan Hopeakulmasta.
- Puheenjohtaja on osaavana, osallistuvana ja osallistavana edistänyt yhteisöllisyyttä, viihtyi-syyttä, turvallisuutta ja tarkkaa taloudenpitoa, lukee kunniakirjassa perusteluina.

Palkinnon vastaanotti matkoilla olleen Jarmo Ovaskaisen puolesta As Oy Hämeenlinnan Hopeakulman hallituksen pitkäaikainen puuhamies Jorma Salminen (kuvassa vasemmalla).

Vuoden 2023 taloyhtiöteko -palkinnon saajaksi valittiin Commu App / Kotikommu.
- Hämeenlinnalaisen Karoliina Kauhasen ideoima sovellus yhdistää apua tarvitsevat ja apua tarjoavat naapurit ja edistää näin yhteisöllistä ja turvallista asumista nykyaikaisella tavalla, lukee kunniakirjassa perusteluina.

Palkinnon vastaanotti CommuAppin/KotiCommun puolesta yhtiön toimitusjohtaja Ronnie Nygren (kuvassa oikealla).

Voittajat valitsi Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen hallitus ja huomionosoitukset tilaisuudessa ojensi Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen toiminnanjohtaja Hasse Renfeldt (kuvassa keskellä).