Päivitä yhteystietosi jäsensivuilla 15.6. mennessä ja voita Moccamaster!

Julkaistu: 01.05.2022

Arvomme kaikkien yhteystietonsa jäsensivujen kautta 1.5.-15.6.2022 päivittäneiden kesken Moccamaster-kahvinkeittimen. Arvonta koskee Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen jäseniä.

Yhteystietojen päivittäminen jäsensivujen kautta on helppoa ja nopeaa:

• Kirjaudu jäsensivuille: www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut (ensimmäisellä kerralla rekisteröidy jäsensivujen käyttäjäksi)
  • Omat tiedot > Siirry omiin tietoihin
  • Päivitä tiedot ja tallenna

Täältä löydät kuvallisen ohjeen yhteystietojen päivitystä varten.

Kampanja-aika 1.5.-15.6.2022. Kun päivität yhteystietosi jäsensivujen kautta kampanja-aikana, olet automaattisesti mukana arvonnassa. Palkinnon arvo on 169 € ja se toimitetaan voittajalle postitse. Arvonta suoritetaan 16.6. ja olemme voittajaan yhteydessä henkilökohtaisesti.

Onnea arvontaan!