Kiinteistöliitto kampanjoi yhtiökokoukseen osallistumisen puolesta

Julkaistu: 01.04.2022

Kiinteistöliitto ja jäsenyhdistykset kampanjoivat huhtikuussa näyttävästi yhtiökokoukseen osallistumisen puolesta. Televisiossa, radiossa ja sosiaalisessa mediassa toteutettava kampanja on samalla osa Kiinteistöliiton 115-vuotisjuhlavuotta.

MTV3-kanavalla 1.4. käynnistyvä televisiomainoskampanja toteutetaan Kiinteistöliiton ja sen alueellisten jäsenyhdistysten yhteistyönä, ja se näkyy kaikkialla maassa. Kampanjan pääviestinä on kannustaa asunto-osakeyhtiöiden osakkaita huolehtimaan omaisuudestaan osallistumalla yhtiökokoukseen.

Kampanjalla pyritään havahduttamaan katsojat ja kuulijat huolehtimaan asunto-omaisuudestaan. "Oma asunto on useimmille suomalaisille elämän suurin sijoitus. Kampanja on onnistunut, jos aiempaa useampi osakas osallistuu tänä keväänä taloyhtiönsä yhtiökokoukseen", sanoo Kiinteistöliiton yhteysjohtaja Timo Tossavainen.

Yhtiökokouksessa osakkaat käyttävät päätösvaltaa oman taloyhtiönsä asioista. Osakkaat yhdessä päättävät mm. siitä tehdäänkö taloon remontteja, paljonko vastikkeita maksetaan sekä keitä valitaan hallituksiin. Kun taloyhtiö kuuluu Kiinteistöliittoon, niin sillä on käytössään kattavat palvelut niin neuvonnan kuin koulutusten sekä tiedonsaannin tiimoilta.

Television lisäksi kampanja näkyy valtakunnallisesti sosiaalisessa mediassa sekä kuuluu muutamissa maakunnissa myös radiossa. "On hienoa, kun Kiinteistöliiton alueelliset jäsenyhdistykset lähtivät yhdessä innokkaasti kampanjoimaan tärkeän asian puolesta", Tossavainen toteaa.

Lisätiedot:

Timo Tossavainen, yhteysjohtaja