Jäsentyytyväisyyttä kartoitetaan kyselyllä

Julkaistu: 17.05.2021

Kiinteistöliiton ja alueellisten yhdistysten jäsentyytyväisyyskysely on vastattavana 17.5.-6.6.2021. Kattava kysely jäsenille toteutetaan kolmen vuoden välein. Toivomme mahdollisimman monen jäsentalon edustajan vastaavan kyselyyn!

Kyselyn avulla kehitetään Kiinteistöliittoyhteisön toimintaa sekä kartoitetaan, minkälaisia kokemuksia jäsenillä on Kiinteistöliiton ja jäsenyhdistysten palveluista. Lisäksi kyselyllä kootaan kehitysehdotuksia jäsentalojen toimijoilta. Vastaaminen kannattaa, sillä tuloksia käytetään hyödyksi jäsenpalvelujen kehittämisessä.

Tutkimus toteutetaan nettikyselynä. Kysely on lähetetty Kiinteistöliiton alueellisten yhdistysten jäsenille sekä jäsenkiinteistöjen yhteyshenkilöille, joiden sähköpostiosoitteet ovat jäsentietojärjestelmässä. Vastausaikaa on 6.6. saakka. Kyselyn teknisenä toteuttajana toimii KTI Kiinteistötieto Oy.

Kaikki vastaukset raportoidaan nimettöminä ja palaute käsitellään luottamuksellisesti. Kukin Kiinteistöliiton alueellinen yhdistys saa koontiraportin omien jäsentensä vastauksista. Yhdistysten hallitukset ja toimihenkilöt voivat näin hyödyntää kyselyn tuloksia yhdistyksen toiminnan kehittämisessä.

Jäsentyytyväisyyskyselyn tuloksia käsitellään yhdistysten hallitusten jäsenten kanssa elokuussa pidettävillä Hallituspäivillä sekä Kiinteistöliiton ja yhdistysten toimihenkilöiden kanssa Palveleva vaikuttaja -päivillä syyskuun alussa. Tuloksia tullaan käsittelemään myös Kiinteistöliiton toimikunnissa.

Lisätietoja kyselystä ja sen toteuttamisesta:

Timo Tossavainen, yhteysjohtaja
timo.tossavainen@kiinteistoliitto.fi