Kiinteistöliitto Kanta-Häme ry:n vuosikokous vahvisti uuden hallituskokoonpanon Hämeenlinnassa

Julkaistu: 27.03.2024

Kiinteistöliitto Kanta-Häme ry kokoontui sääntömääräiseen vuosikokoukseensa keskiviikkona 27.3.2024. Kokous pidettiin Hämeenlinnassa Wetterin auditoriossa ja osallistuminen oli mahdollista myös etäyhteyden välityksellä. Edustettuna oli yhteensä 25 Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen jäsenyhtiötä.

Ennen varsinaisen kokouksen alkua vietettiin hiljainen hetki maaliskuussa yllättäen menehtyneen hallituksemme jäsenen, Anne Ranta-Eskolan muistoksi. Jäämme kaipaamaan Annen sydämellistä ja empaattista läsnäoloa sekä hänen monipuolista ammatillista osaamistaan.

Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Sampo Liusjärvi ja sihteeriksi yhdistyksen toiminnanjohtaja Hasse Renfeldt, joka toimi myös useimpien asiakohtien esittelijänä. Illan aikana vuosi 2023 saatettiin päätökseen, kun toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus käytiin läpi. Kuluvaan vuoteen ja tulevaan perehdyttiin toimintasuunnitelman ja talousarvion avulla. Lisäksi vahvistettiin jäsenmaksut vuodelle 2025. Päätösesitykset hyväksyttiin yksimielisesti.

Yhdistyksen asioita hoitamaan valittiin myös hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle. Yhdistyksen sääntöjen mukaan hallitukseen kuuluu vähintään 6 ja enintään 10 jäsentä. Hallituksen toimikausi on kaksi vuotta siten, että puolet hallituksen jäsenistä on erovuorossa vuosittain. Erovuorossa tällä kertaa olivat puheenjohtaja Tuukka Tuomala sekä hallituksen jäsenet Seppo Kuvaja, Rami Laaksonen, Sampo Liusjärvi ja Nina Ranimaa. Kaikki erovuoroiset olivat ilmaisseet olevansa käytettävissä jatkokaudelle ja lisäksi hallituspaikasta kiinnostuksensa oli ilmaissut As Oy Hämeenlinnan Vuoripajaa kokouksessa edustanut Samuli Wrangell.

Kokous valitsi hallituksen vaalivaliokunnan esityksen mukaisesti ja yksimielisesti. Tuukka Tuomala valittiin jatkamaan ansiokasta työtään Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen hallituksen puheenjohtajana ja hallituksen uudeksi jäseneksi nousi Samuli Wrangell. Erovuoroisista tehtäväänsä jatkavat Kuvaja, Liusjärvi ja Ranimaa. Yhdistys kiittää hallituksen jäsenenä aiemmin toiminutta Rami Laaksosta hänen arvokkaasta työstään kantahämäläisten taloyhtiöiden eteen.

Hallitus 2024 kokonaisuudessaan:

Tuukka Tuomala, puheenjohtaja (jatkaa)
Seppo Kuvaja (jatkaa)
Tuomo Leinonen
Sampo Liusjärvi (jatkaa)
Anna Pensola
Nina Ranimaa (jatkaa)
Kari Salminen
Rami Tervomaa
Samuli Wrangell (uusi)

Kokouksen pöytäkirja lisätään jäsensivuille vuosikokouksen aineistoon, kun pöytäkirja on allekirjoitettu.