Miksi taloyhtiön hallitukseen? -osakaswebinaari

07.12.2023 klo 17.30

Miksi taloyhtiön hallitukseen? -webinaarissa torstaina 7.12. klo 17.30-18.30 käsitellään sitä miksi osakkaan kannattaa oman taloyhtiönsä hallitukseen mennä mukaan.

Osakkaat käyttävät korkeinta päätösvaltaa yhdessä omistamassaan taloyhtiössä osallistumalla yhtiökokoukseen, jossa mm. valitaan hallitus hoitamaan taloyhtiön asioita. Hallitukseen voidaan valita talossa asuvia osakkaita, sijoittajaosakkaita, osakkaiden sukulaisia, hallitusammattilaisia tai myös muita taloyhtiön ulkopuolisia henkilöitä.

Webinaarissa kerrotaan hallituksen toiminnasta, päätösvallasta ja vastuusta sekä siitä millaista tukea ja apua hallitusten jäsenille on tarjolla. Hallitustyöskentelyyn osallistuminen ei vaadi erityisosaamista, vaan kiinnostusta oman taloyhtiöiden asioiden hoitoon. Tietoja ja osaamista pystyy kartuttamaan ketterästi, kun on tullut valituksi hallituksen jäseneksi.

Koulututtajana toimii Kiinteistöliiton lakimies Johanna Ylä-Mononen.

Webinaari on avoin kaikille kiinnostuneille sekä maksuton.

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin, jonka lopussa on osallistumislinkki.

Haku