Yhtiökokouksen ongelmatilanteet (kaikille avoin)

23.02.2023 klo 18.00 Wetterin auditorio

Tiedätkö, miten tulee valmistautua yhtiökokoukseen ja miten kokouksessa menetellään? Mitä tulee huomioida järjestettäessä hybridikokousta? Miten kannattaa toimia, jos huomataan, että kokouksessa on tapahtunut joku menettelyvirhe?

Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastaukset sekä toimintavinkkejä osallistumalla koulutukseen Hämeenlinnassa tai etäyhteydellä torstaina 23.2. klo 18 alkaen. Kouluttajana toimii Suomen Kiinteistöliiton lakiasiainjohtaja Jenni Hupli. Koulutus soveltuu sekä isännöitsijöille että hallituksen jäsenille.

Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille, mutta tarjoiluja varten ilmoittauduthan ennakkoon 20.2. mennessä. Etäosallistujat pystyvät ilmoittautumaan mukaan vielä tämän jälkeenkin. Tervetuloa!