Kiinteistöliitto Kanta-Häme jakaa juhlavuoden kunniaksi jäsentaloyhtiöilleen koristeomenapuun taimia

Julkaistu: 09.05.2022

Juhlavuoden kunniaksi Kiinteistöliitto Kanta-Häme ry jakaa jäsentaloyhtiöilleen koristeomenapuun taimia toritapahtumassa Hämeenlinnassa lauantaina 11.6. klo 10-12 ja Forssassa lauantaina 18.6. klo 10-12.

Taimia on rajoitettu määrä, joten pyydämme ilmoittamaan 31.5. mennessä, mikäli taloyhtiönne haluaa varata taimen. Taimia jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 1 kpl/jäsentaloyhtiö.

HUOM! Varattu taimi on noudettava toritapahtumasta klo 10-12 välisenä aikana. Muussa tapauksessa taimi annetaan jonossa seuraavalle.

Varaa taimi Hämeenlinnan toritapahtumaan: Kiinteistöliitto - Tapahtuma (kiinteistoliitto.fi)

Varaa taimi Forssan toritapahtumaan: Kiinteistöliitto - Tapahtuma (kiinteistoliitto.fi)

Lisätietoja toimistoltamme:

Puh. 03 4399 888