Järjestöassistentti Laura Jukkala aloitti 3.1.2022

Julkaistu: 03.01.2022

Kiinteistöliitto Kanta-Häme sai tammikuun alussa vahvistusta, kun järjestöassistentin tehtävässä aloitti restonomi Laura Jukkala (30). Lauralle taloyhtiöiden toimintaympäristö on tuttu, sillä hän on aiemmin toiminut pitkään vuokravälittäjänä.

Järjestöassistentin työhön kuuluu mm. jäsenrekisterien ylläpitoon ja jäsenhankintaan liittyviä tehtäviä, tapahtumien järjestelyä sekä viestintää niin suullisesti, kirjallisesti kuin somessakin. Työtehtävä on Kiinteistöliitto Kanta-Hämeen ja Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen yhteinen ja työpanos jakautuu 2/5 Kanta-Hämeelle ja 3/5 Varsinais-Suomelle. Lauran työpiste sijaitsee Turussa, mutta yhteiset sähköiset järjestelmät helpottavat käytännön työskentelyä ja tarvittaessa Laura matkustaa myös Kanta-Hämeeseen tilanteen niin vaatiessa.

- Lähdin Kiinteistöliittoon, sillä halusin päästä syventämään tietämystäni kiinteistöalasta ja koin, että taustastani vuokravälityksen parissa oli myös hyötyä. Aikaisemman työni kautta olen saanut kartutettua hyvän perustan kiinteistöalasta sekä taloyhtiötoiminnasta. Olen myös vapaa-ajallani toiminut mm. taloyhtiöiden hallituksissa, mitä kautta kiinnostus kiinteistöalaa kohtaan on kasvanut. Ensivaikutelma työstä ja työyhteisöstä on erittäin hyvä ja minut on otettu jo hyvin mukaan osaksi porukkaa. Odotan innolla, että pääsen perehdytyksen jälkeen kunnolla töiden pariin, kertoo Laura Jukkala.

Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Hasse Renfeldt, hasse.renfeldt@kiinteistoliitto.fi tai järjestöassistentti Laura Jukkala laura.jukkala@kiinteistoliitto.fi